MrPannkaka Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Jag har fåt tillräkligt med livslång lycka för att köpa den livslånga belöningen "Humörhanterare. när jag trykte på "zappa" så blev han jätekisnödig och kissa på sig.Nu vågar jag inte tryka på "bota". Snälla nån hjälp mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 "Zappa" betyder nog att du skjuter någon sort förbannelse på din sim. Tryck bara på bota så blir han botad. Fel forum btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Spelforum > The Sims-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Jag har fåt tillräkligt med livslång lycka för att köpa den livslånga belöningen "Humörhanterare. när jag trykte på "zappa" så blev han jätekisnödig och kissa på sig.Nu vågar jag inte tryka på "bota". Snälla nån hjälp mig. Du är ganska korkad om du inte vågar trycka på "bota" när det helt klart låter positivt, när "zappa" låter negativt Zappa = jävlas med andra simmar Bota = höjer dina motives till max Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg