Harold Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Inte värt det, du kan ju lira utan coola kläder och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Tycker inte heller det är värt det. För min del borde dom avskaffa systemet helt och hållet då det skapar elitism och det är inte bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Exakt, de tjänar ju ändå pengar på annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Mm, t.ex. Bad Company-serien. Där tjänar dom ju storkovan! Jäkla giriga jäklar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Ja, och de får ju från all reklam också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Ja det är som Habbo, de vill bara lura pengar av folk, det är spelet som är roligt inte att ha kläder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Utsugare är dom hela bunten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Ja, eller så skulle de kunna göra så att man både kan köpa och få poäng genom att spela bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Ja, eller så skulle de kunna göra så att man både kan köpa och få poäng genom att spela bra!Ja det är en bra idé har för mig att det var så under closed beta, någon som kan bekräfta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Jag var med i closed betan, men jag har inget minne av det! Men jag är ganska glömsk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Har inte heller något minne av det. Tror bara att du minns fel, Jesus. Corndog den idén var rätt så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Har inte heller något minne av det.Men var du med i den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg