Musten Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Har inte heller något minne av det.Men var du med i den då? Ja, det var jag faktiskt. Minns att den blev väldigt försenad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 (redigerat) Det var han väl? Jag har för mig att jag spelade med honom, faktist! edit: han själv hann före!!! :lol: Redigerat 29 Juli 2010 av Corndog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Har inte heller något minne av det. Men var du med i den då? Ja, det var jag faktiskt. Minns att den blev väldigt försenad. Nej closed betan var inte försenad, däremot var open betan det, är du säker på att det inte var den du lirade? P.S. TS jag har ändrat mig köp bettel fumds riktig vert för alla coola vappen :cool: rambo: :verymad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Det fanns ingen open beta ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Det fanns det väl visst det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Nej, det var väl closed beta hela vägen? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 (redigerat) Ajuste, men det var väl jättelätt att få invites eller? På slutet, alltså. Redigerat 29 Juli 2010 av Corndog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Nej, det var väl closed beta hela vägen? :wacko:nej i slutet var det open beta!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Så var det nog. Tänkte väl att det vällde in med folk i betan mot slutet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Aa, så man kan säga att den var open där på slutet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg