Hoppa till innehåll

Battlefield Heroes.


Rekommendera inlägg

Hej, efter jag glömde mitt lösenord på Steam så erbjöd en av mina kompisar att spela BF Heroes som jag spelat betan på förut men jallafall jag började spela det för ca 4 dar sedan och nu vill jag ha Battle Funds.

Jag föndera på att köpa för 10 Euro nu till min födelsedag.

Men är det värt det?

Vilken klass rekomenderar ni att jag ska köpa vapen till med Battle funds om ni tycker så då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Beror på vilket level du är.

Är du level 10, ja! Skaffa super/uber vapen, kanske lite kläder, fast jag skulle föreslå att du skaffar gratis kläder istället. (http://www.fuska.se/forum/Battle_Field_Heroes-t124852.html).

Är du level 9- skulle jag vänta tills du känner att du verkligen tycker att det är värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, efter jag glömde mitt lösenord på Steam så erbjöd en av mina kompisar att spela BF Heroes som jag spelat betan på förut men jallafall jag började spela det för ca 4 dar sedan och nu vill jag ha Battle Funds.

Jag föndera på att köpa för 10 Euro nu till min födelsedag.

Men är det värt det?

Vilken klass rekomenderar ni att jag ska köpa vapen till med Battle funds om ni tycker så då.

 

BattleFounds= ONLY FOR NERDS AND NOOBS!

Kör med alla nybörjar prylarna och köp men dinna valur points = Free good money!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BattleFounds= ONLY FOR NERDS AND NOOBS!

Kör med alla nybörjar prylarna och köp men dinna valur points = Free good money!

Inte sant. Jag älskar att se snygg ut när jag dödar någon, eller att känna sig som att "Jag kan göra 3 mer dmg". Bara känslan gör att jag fortfarande kör bfh.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Personliga åsikter/val jag hade gjort.

Angivna i ordningen jag prioriterar dem.

 

Soldier:

1. någon rolig rörelse när man dödar folk.

2. Bra shotgun + pistol.

3. Om mer över, kläder.

 

Gunner:

1. BAZZZZOOKA!!! :iluvff:

 

Commando:

1. Bra kniv*

2. Pistol

 

 

Köp till den klassen du gillar mäst.

Personligen gillar jag ifs alla vid olika tillfällen.

Men känner nog att jag skulle köpa i denna ordning.

 

1. Gunnerns bazzoka. Vill spränga tanksen >.<

2. Commando kniven.

3. Soliders rörelse.

4. Soldiers shotgun + pistol

--------------

*om du kör som sniper så ta bra sniper ofc, men jag kör som "knivare" >.< , lwl ""knivare"".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

Alltså vi kan inte sitta och säga om det "är värt det" eller inte, det är helt upp till dig själv. Tror du att du på något sätt blir bättre genom att betala pengar för vapen och kläder eller att spelet blir roligare för att du skulle göra det så, ja det är värt det. Tror du inte att det gör nån skillnad så nej det är inte värt det.

 

Upp till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...