Zhug Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 20 Mars 2010 ..... har den uppe i 3.8 ghz just nu och den ligger på ungefär 35 grader eftersom jag satte en fläkt där fram också.. ska jag forstätta höjja? Citera
Vitdom Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Skrivet 20 Mars 2010 ..... har den uppe i 3.8 ghz just nu och den ligger på ungefär 35 grader eftersom jag satte en fläkt där fram också.. ska jag forstätta höjja?Nej! Pröva först processorn genom att köra en processorintensiv process på den först! T.ex ett benchmark-program eller ett krävande spel. Processorn arbetar inte i 3,8 GHz förens du ger den ett arbete att genomföra. Citera
KalphiteQ Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Skrivet 21 Mars 2010 ..... har den uppe i 3.8 ghz just nu och den ligger på ungefär 35 grader eftersom jag satte en fläkt där fram också.. ska jag forstätta höjja?Nej! Pröva först processorn genom att köra en processorintensiv process på den först! T.ex ett benchmark-program eller ett krävande spel. Processorn arbetar inte i 3,8 GHz förens du ger den ett arbete att genomföra. Ifall han inte har avaktiverat AMD Cool ´n Quite. Men som sagt tycker jag att du ska belasta den med Prime95 och se när du får fel, klarar du 20 min så kommer det fungera. Du kommer knappast belasta processorn så mycket "på riktigt". Citera
Zhug Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 21 Mars 2010 ---->ANVÄNDER GAMMAL TRÅD PGA JAG HAR GJORT EN DEL TRÅDAR PÅ SISTA TIDEN!---- KOLLA FÖRSTA INLÄGGET<. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.