Hoppa till innehåll

Just Cause 2 Demo...


swagzter

Rekommendera inlägg

Hejsan!

 

Idag när jag laddade ner Just Cause 2 demot och startade det så var spelet för brett för min skärm (?). Viss text osv syntes inte för att de var utanför bild. Jag testade att ladda ner demot igen, men samma problem. Och juste, jag spelar på en datorskärm via VGA. Hur ska jag fixa det här, och kommer det bli så om jag köper hela spelet?

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Har du provat att klicka på auto-adjust på skärmen?

Om inte det funkar så kolla att ingen sladd sitter löst. Den hände på min dataskärm, igår. Kunde bara välja 800x600 i upplösning och det visade sig att strömkabeln var halvvägs ute.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du provat att klicka på auto-adjust på skärmen?

 

Redan testat!

 

Har du provat att klicka på auto-adjust på skärmen?

Om inte det funkar så kolla att ingen sladd sitter löst. Den hände på min dataskärm, igår. Kunde bara välja 800x600 i upplösning och det visade sig att strömkabeln var halvvägs ute.

 

Kollat sladdarna redan. Men när jag höll på att ladda ner demot så höll jag på att mixtra med upplösningen på 360't, kan det ha med det att göra? Jag har iof testat att ladda ner demot igen, men inställningarna för spelen kanske sparas någon annanstans, eller är jag helt ute och cyklar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...