cubone Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Hej jahg undra hur jag flyttar över ar koder till mitt n5 flash kort. Nån som vet isf så skulle jag bli väldigt tacksam för svar! Mvh Cubone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Kolla på detta forum http://gbatemp.net/index.php?showforum=114 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 vilken tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Gör en ny tråd själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 ursäkta om jag låter som en noob nu men jag fattar inte riktigt den sidan så kan inte du kolla de snälla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Nej, du får göra en tråd på det forumet precis som du gjort på detta. Eftersom du har ett falskt kort som ingen egentligen bryr sig om så kan/vill jag inte hjälpa dig mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 22 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 okej tack ändå:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg