Doglovers Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Skrivet 20 Mars 2010 Jag har skickat min spotifylista till en kompis, är det så att jag kan radera min lista från hennes utan att ta bort den från min? ;o Citera
Gäst DarkLight Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Skrivet 20 Mars 2010 Jag har skickat min spotifylista till en kompis, är det så att jag kan radera min lista från hennes utan att ta bort den från min? ;o Du får säga till henne att radera din spotify lista från hennes dator, helt enkelt. Citera
Xagez Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Skrivet 20 Mars 2010 Eller så kopierar du alla låtar från din spellista till en ny och raderar den andra (Håll in ctrl när du trycker på varje låt så markeras alla och sedan högerklickar du och Save to...) Citera
Hivee Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Skrivet 20 Mars 2010 (Håll in ctrl när du trycker på varje låt så markeras alla och sedan högerklickar du och Save to...)? Markera den översta, håll in shift och markera den understa = enklare Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.