SNUFFINATOR Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Är det bara jag eller funkar inte mapsen : Ambush, District, Wet work, Bog, Block, Backlot ? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Jopp, mina funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Amg, antingen blir det awaiting connection..0.... eller så laddar de halft den stannar det x( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Jag tycker synd om dig... Men jag kanske kan trösta dig med att det bara är Bloc och Ambush som är bra av alla dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Störande bara när det hela tiden kommer nån av dessa maps. Behöver hjälp med att få det att funkaaaaaaaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Tror du att någon här är trollkarl? Jag tror inte någon kan hjälpa dig med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Samma sak har hänt för en polare, fast då är det på COD5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 22 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 (redigerat) Måste fan få det fixat, har googlat efter det men hittar inget :s [EDIT] Epic fail by me. Det första jag borde ha gjort är att putsa skiva, fingeravtryck på skivan orsakade problem :( Redigerat 22 Mars 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Samma sak har hänt för en polare, fast då är det på COD5.Fick han det fixat då? Nu är det ju inte samma utvecklare till spelen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Samma sak har hänt för en polare, fast då är det på COD5.Fick han det fixat då? Nu är det ju inte samma utvecklare till spelen dock. Kan ju be honom att han ska rengöra den, skivan alltså. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.