Bigbrother Skrivet 20 April 2004 Rapport Skrivet 20 April 2004 hjälp mitt steam på condition zero fungerar inte att spela på internetvad ska jag göra :( :( Citera
Rallypacker Skrivet 20 April 2004 Rapport Skrivet 20 April 2004 släng skiten och spela Far Cry istället! :D Citera
Gäst Soffan Skrivet 20 April 2004 Rapport Skrivet 20 April 2004 Slänga? Det är väl dumt sälj det då istället men vad är problemmet varför kan du inte spela på internet?? Citera
Rallypacker Skrivet 20 April 2004 Rapport Skrivet 20 April 2004 k, gå tillbaka till affären där du köte det och få ett nytt! Citera
Gäst Soffan Skrivet 20 April 2004 Rapport Skrivet 20 April 2004 Tror det inte blir bättre sådär! Men kan du spela Single Player?? Citera
helt on Skrivet 20 April 2004 Rapport Skrivet 20 April 2004 Kõp cs-cz och sen när du installerat väljer du "Play online using steam"! Citera
Bigbrother Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Skrivet 22 April 2004 ja men det går att spela men inte på internet jag har installerat allt men den bara hänger sig när den har laddat ett tag och slänga cs cz aldrig jag köpte det för att spela på internet men det fungarar ju inte det fungera ibörja men nu gör det inte det jag har skrivit till steam men inte fått något svar :( Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 22 April 2004 Rapport Skrivet 22 April 2004 när jag fick problem när det hackade med online i delete scans fick jag ringa till engelska SUPPORT o få en ny condition zero från england den fungerade mycket bättre du kan inte lämna tillbaka spelet därför att man inte kan lämna tillbaka såna spel det finns ju CD-KEY eller forma tera datan därför om du har för lite plats hackar det mycket mer i steam steam är altid så så ända sättet forma tera om datan det fick jag göra så fungerade alt så korrekt Citera
Bigbrother Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Skrivet 23 April 2004 ja men den fungerar nu jag vet varför den gjorde så också det var någon som hade tagit reset password då måste man skriva in den koden man får annars låser sig steam :D Citera
dragon_66 Skrivet 23 April 2004 Rapport Skrivet 23 April 2004 jag har ett problem när jag ska spela cs kommer nåt fatal eror där det står modloadbrush/batery/wrong version should be (o 30) hur gör man Citera
-MGS- Skrivet 24 April 2004 Rapport Skrivet 24 April 2004 Bigbrother, har du inte köpt det? *sniff* luktar warez här! */sniff* Citera
dragon_66 Skrivet 24 April 2004 Rapport Skrivet 24 April 2004 Bigbrother, har du inte köpt det? *sniff* luktar warez här! */sniff* :huh: va Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.