Musten Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Skrivet 22 Mars 2010 http://dl.dropbox.com/u/1648257/ikon.jpg Ja, se själva... Den till vänster är Steam och den till höger är MSN. Har även blivit så med Skype nu. Varit så i 2 veckor nu, började med Steam, sedan MSN, och nu även Skype. Kan nämna att jag patchade 3 .dll filer i system32 mappen för att kunna fixa scin, men jag har bytt tillbaka till de vanliga scinnet nu. Tror dock inte att det är problemet då min polare gjort samma sak (samma patch och allting) men han har inte det problemet. Vad beror det på/hur kan det lösas osv.? Citera
Musten Skrivet 22 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 22 Mars 2010 Att steam, skype och MSN ikonerna inte visas i taskbaren. Istället är det dom man ser på screenshotet. Citera
KalphiteQ Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Skrivet 22 Mars 2010 Att steam, skype och MSN ikonerna inte visas i taskbaren. Istället är det dom man ser på screenshotet. Installera om dem, förmodligen så är någon geväg eller ikon borttagen. Citera
Musten Skrivet 22 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 22 Mars 2010 Men en till sak är också att ibland kommer dem tillbaka, men försvinner sen igen, efter en halvtimme typ. Så jag tror inte att ikonen är borttagen. Citera
CeZ Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Skrivet 23 Mars 2010 Tror han menar skin, han har förmodligen patchat en dll fil för att kunna ha andra skins. (?) Citera
Musten Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2010 Tror han menar skin, han har förmodligen patchat en dll fil för att kunna ha andra skins. (?)Ja, det stämmer. Ursäkta.Btw så fungerade det inte med att uppdatera Windows. Citera
CeZ Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Skrivet 23 Mars 2010 Hoppas du gjorde backup på dll filen? Annars systemåterställning kanske... Citera
prophet Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Skrivet 24 Mars 2010 (redigerat) Tror han menar skin, han har förmodligen patchat en dll fil för att kunna ha andra skins. (?)Ja, det stämmer. Ursäkta.Btw så fungerade det inte med att uppdatera Windows. Vad för sorts DLL-patchning använde du?gief link and i help Redigerat 24 Mars 2010 av prophet Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.