Musten Skrivet 25 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 25 Mars 2010 Hittar den tyvärr inte. Det den gör är iaf att den patchar uxtheme.dll, och några till. Citera
JePPe9 Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Skrivet 26 Mars 2010 Händer även mig med "Den här datorn"-ikonen men då är det den dära konstiga ikonen HELA jävla tiden! :angry: :o Citera
prophet Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Skrivet 26 Mars 2010 Ladda ner den gamla uxtheme.dll och lägg tillbaka den där den hör hemma och starta om datorn. http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?uxtheme Citera
Musten Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Jag hittade programmet jag använde för att patcha, och det hade sparat backups av de gamla filerna. Så jag unpatchade de 3 filerna, och startade om datorn. Men problemet är ändå inte löst. Jag har även märkt att ikonerna har försvunnit på ännu fler program, t.ex. Microsoft Office Word, GameSpy Comrade osv. Men det är fortfarande normalt med typ Xfire, Firefox osv. Redigerat 27 Mars 2010 av Musten Citera
Musten Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 27 Mars 2010 Jag får ta och försöka med en systemåterställning. Hjälpte inte ett skit. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.