Kira1 Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 jag jag håller jämt på med runes of magic men jag är så sugen på att ha ett hus men jag vet inte hur man köper ett är det nån som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 jag jag håller jämt på med runes of magic men jag är så sugen på att ha ett hus men jag vet inte hur man köper ett är det nån som vet testa detta innan du gör onödiga trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 25 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 där står det ju inte hur man skaffar ett hus bara vad man kan göra med ett och vad man kan köpa till och sånt men har lyckats skaffa det minsta huset nu men nu vill jag ha ett störe men jag vet inte var man kan få tag på ett störe hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 25 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 där står det ju inte hur man skaffar ett hus bara vad man kan göra med ett och vad man kan köpa till och sånt men har lyckats skaffa det minsta huset nu men nu vill jag ha ett störe men jag vet inte var man kan få tag på ett störe hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 google is your friend. but youtube is your mom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Jag har aldrig spelat detta spel, men jag googlade och det tog mig fem minuter att få reda på det du ville ha reda på. Det går inte, inte nuläget. Antagligen i nästa expansion pack eller "snart" så kommer det vara möjligt att göra huset större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 3 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 vad sökte du på då vad sökte du på då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.