MExSTHLM Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Hej jag har ett problem. Jag har gjort av mig med min master ball. Jag vill inte använda fusk eller koder eller något. Snälla hjälp!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 R/B/Y? fånga den med ultra ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Tyvär. Platinum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 fånga den med ultraball ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Testat typ 1000 gngr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Tvivlar jag starkt på. Skada den asmycket, söv den, kör Ultra Ball. Funkar inte det så är du bara dålig, helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Tvivlar jag starkt på. Skada den asmycket, söv den, kör Ultra Ball. Funkar inte det så är du bara dålig, helt enkelt. Tyvär, han har det lägsta liv man kan ha. Han är även paralysed. PS.jag är inte dålig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Keep tryin', eller skit i honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 (redigerat) Kan man skika pokebollar och item via wi-fi. Redigerat 24 Mars 2010 av Ardon111 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Ja, det är bara att sätta en pokeboll eller masterboll på en pokemon man byter. Det är dubbelt så bra att få Zapdos att sova istället för att paralysera den. Om du försöker fånga den efter kl 18 på kvällen så borde du använda Dusk balls istället för ultra för dusk balls har 4 gånger högre chans att fånga en pokemon på natten, jämfört med ultra som bara har 2 gånger bättre chans än pokebollar hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Lite hp + sleep + ultra ball = win? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Lite hp + sleep + ultra ball = win? funkar... har prövat.. bara att köpa skit många Ultra balls och köra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg