Alexddd Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Hej jag är 15 år och min bror och alla mina kompisar har HON beta keys och kan spela. Jag e den enda som inte kan och är verkligen i desperat behov av en key. så SNÄLLA skulle uppskatta det enormt om någon kunde ge en till mig. Min email är [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Hej jag är 15 år och min bror och alla mina kompisar har HON beta keys och kan spela. Jag e den enda som inte kan och är verkligen i desperat behov av en key. så SNÄLLA skulle uppskatta det enormt om någon kunde ge en till mig. Min email är [email protected] Och vad exakt är HON Beta Keys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Heroes of Newerth "nyckel" som man matar in så att man kan spela till en viss level / en viss tid. Dvs, inte fulla versionen av spelet. Redigerat 27 Mars 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 (redigerat) här har du en key : ixs0xd1m2l8yxd6 det är dock open beta om 3 dagar så annars kan du ju vänta :P Redigerat 28 Mars 2010 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.