Tilvas Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 (redigerat) Om jag köper gta episodes from liberty city och inte har gta 4 kan jag då köra alla maps som finns på gta 4 eller bara dom i expansionerna? skulle vara snällt om nån länkade till en bild på ballad of gay tony map och the lost and damned map. Redigerat 26 Mars 2010 av Tilvas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Om jag köper gta episodes from liberty city och inte har gta 4 kan jag då köra alla maps osm finns på gta 4 eller bara dom i expansionerna? skulle vara snällt om nån länkade till en bild på ballad of gay tony map och the lost and damned map. Vafan menar du med map? :P Inte för att vara dum eller nåt men....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 26 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Asså kartan över världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Vad jag vet är det exakt samma karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Japp det är exakt samma karta. YAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.