Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Hehehe..... ja jag har installerat internet explorer men allt kom förutom det man startar IE8. Ännu en anledning till att skaffa Firefox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Hehehe..... ja jag har installerat internet explorer men allt kom förutom det man startar IE8.Allt kom förutom det man startar IE8? Förtydliga, tack. ALLA FILER KOM FÖRUTOM PROGRAMMET MAN STARTAR UPP IE8. FÖRSTÅR DU NU? VAR TILL OCH MED SVÅRARE NU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Hehehe..... ja jag har installerat internet explorer men allt kom förutom det man startar IE8. Allt kom förutom det man startar IE8? Förtydliga, tack. ALLA FILER KOM FÖRUTOM PROGRAMMET MAN STARTAR UPP IE8. FÖRSTÅR DU NU? VAR TILL OCH MED SVÅRARE NU. Nej, jag förstår fortfarande inte. Vilka "alla filer"? Det är ju bara för fan att installera programmet från länken jag linkade och starta upp skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 31 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 När jag startar IE8 får jag ett jävla virus.... Trojan, kör nog hellre FF iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.