Zhug Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Tja, denna morgon skulle jag snacka med en polare på skype och givetvis funkade inte det. Min mikron gör inget ljud, när jag går in på skype's ljudinställningar står det där man ska välja mikrofon, inget. Lägger upp en bild på det. Behöver hjälp så snabbt som möjligt! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Tja, denna morgon skulle jag snacka med en polare på skype och givetvis funkade inte det. Min mikron gör inget ljud, när jag går in på skype's ljudinställningar står det där man ska välja mikrofon, inget. Lägger upp en bild på det. Behöver hjälp så snabbt som möjligt! TackProblemet kan vara att NÅGON har ändrat på mikrofon så att det står inget :S Redigerat 27 Mars 2010 av loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 lolwut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Det låter jävligt skumt, uppdatera dina ljudkortsdrivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) testa ändra inget till typ frontmic ? -.- Redigerat 27 Mars 2010 av nomercy421 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Finns ingen. Uppdaterade drivrutinerna och nu står det att de finns en mic,men funkar fortfarande inte blir inget ljud. Men min sådan Realtek ljud och mic sak är borta.... Den som man kan ställa in ljud och sådant, varfan hittar man den? EDIT: hittade den nu och gjorde så att den skulle visas men det stod att den skulle visas nästa gång den blev aktiv? :S Hur blir den aktiv'? edit2 : Nu försvann denna också när jag tog visa alla.. Hur får jag tillbaka den så jag inte har så många saker där nere till höger? Redigerat 27 Mars 2010 av Zhug Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Tja, denna morgon skulle jag snacka med en polare på skype och givetvis funkade inte det. Min mikron gör inget ljud, när jag går in på skype's ljudinställningar står det där man ska välja mikrofon, inget. Lägger upp en bild på det. Behöver hjälp så snabbt som möjligt! Tack Prova det här : klicka på: Start meny->Kontrollpanel-> system&säkerhet-> kolla åt vänster->maskinvara och ljud-> Ljud->inspelning->klicka på micen->Egenskaper->Nivåer-> sen ändra du på boost o Microphone :) hoppas det var det du menade xd :D Tja, denna morgon skulle jag snacka med en polare på skype och givetvis funkade inte det. Min mikron gör inget ljud, när jag går in på skype's ljudinställningar står det där man ska välja mikrofon, inget. Lägger upp en bild på det. Behöver hjälp så snabbt som möjligt! Tack Oj, xd jag skickade fel svar till dig xd, jag såg inte bilden, det va skype då ^det handlar om sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.