Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Tja, jag fick förrut ett par save files (.n64) till mitt Zelda-spel på Project 64...Men jag vet inte hur man kan utnyttja dem. Jag hade en extern hårddisks-krasch för några månader sedan och förlorade bl.a. alla save files jag hade. Project 64 sparar bl.a. Zelda-filer som .pj eller .zip, men filerna jag fick var i .n64. Jag har även testat att zippa dem men det funkar inte. Någon som vet vad man kan göra åt saken? Redigerat 27 Mars 2010 av Theshawty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Kan det vara så enkelt att bara byta filändelsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Kan det vara så enkelt att bara byta filändelsen? Det skulle man kunna tro, men nej. Jag måste tydligen byteswappa om jag vill kunna använda dem. Men jag har inte den blekaste aning om hur det går till. Jag ska nog bara klara själv, istället för att använda någons spar-filer. Redigerat 27 Mars 2010 av Theshawty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.