simsocheat Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Vad tycker ni om nya pokewalkern? Jag tror dom skaffade en sån så att tjockisar skulle få lite motion, :lol: . eller? Vad tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Det enda bra med den är att vi fick en remix av Gameboy Printer Error. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Jag heter Jonas : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Kul för dig då :P ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonite8 Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Jag tror dom skikade med den för "alla" skulle få motion som spelade det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 De kan bara inte komma på nåt nytt att lägga till själva spelen, så då kommer de med dumma tillbehör i stället. Herre gud, jag summerade just vad hela spelindustrin verkar hålla på med för tillfället D; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Jag tycker den e rätt kul. Men lite segt att pokemonen bara kan gå upp en level :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Totodile98 Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Vad tycker ni om nya pokewalkern? Jag tror dom skaffade en sån så att tjockisar skulle få lite motion, :lol: . eller? Vad tror ni? såklart hur många amerikaner lr japaner på 100 är inte överviktiga tycker den är bra för jag motionerar ung. 3 ggr /vecka så jag har på mig den då fixade jämt nyss yellow forest med alla special pikachus med fly volt tackle och surf :) :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Jag delar på pokéwalkern med en kompis, för jag köpte inte spelet :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 MEN VAD SMART DÅ. Pokéwalkern kan bara synkas med ett spel, och man kan bara skicka över Pokémon från HGSS-spelen för att de har inbyggda infraröda mottagare. Flashkort har inte infrarött. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 MEN VAD SMART DÅ. Pokéwalkern kan bara synkas med ett spel, och man kan bara skicka över Pokémon från HGSS-spelen för att de har inbyggda infraröda mottagare. Flashkort har inte infrarött. haha word xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 MEN VAD SMART DÅ. Pokéwalkern kan bara synkas med ett spel, och man kan bara skicka över Pokémon från HGSS-spelen för att de har inbyggda infraröda mottagare. Flashkort har inte infrarött. haha word xD Haha, aa! Antar att han inte har testat det än osv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg