prestige Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Tja, vrf kan jag inte installera Fireworks cs4 ?, det står alltid "Installationen misslyckas". och jag har försökt med alla de steg som står :S. kan någon hjälpa !! tack för snabba svar Redigerat 27 Mars 2010 av prestige Citera
prophet Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Skrivet 28 Mars 2010 Vad står det om du klickar på "Mer information"? Citera
prestige Skrivet 29 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2010 Vad står det om du klickar på "Mer information"? Du kan få hjälp av support, men jag orka fan inte ringa till dem elr maila. -.- Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Skrivet 29 Mars 2010 Vad står det om du klickar på "Mer information"? Du kan få hjälp av support, men jag orka fan inte ringa till dem elr maila. -.- Köpte du det eller är det nedladdat? Citera
prestige Skrivet 29 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2010 Vad står det om du klickar på "Mer information"? Du kan få hjälp av support, men jag orka fan inte ringa till dem elr maila. -.- Köpte du det eller är det nedladdat? en sånt där prov sak som håller i kanske 30 dagar, o sen har jag testat med nedladdade också men ingen funkar :S Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.