Hoppa till innehåll

The Vampire Diaries - Bästa Scenen!


Gäst DarkLight

Rekommendera inlägg

Nej, båda är 100% fantasy drama

Ja precis. Och om jag får citera dig "men de har två helt olika génres om man skall säga så."

 

Mumutio har rätt i att alla dessa amerikanska serier är precis lika kassa :(

 

Fantasy?

 

Tror ni inte kollat på serien för att uttrycka er själva. The Vampire Diaries är inte ens i närheten till Fantasy som till exempel Fantastic Four kan komma.

 

Va? Om det är vampyrer är det klart att det är delvis fantasy Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej, båda är 100% fantasy drama

Ja precis. Och om jag får citera dig "men de har två helt olika génres om man skall säga så."

 

Mumutio har rätt i att alla dessa amerikanska serier är precis lika kassa :(

 

Fantasy?

 

Tror ni inte kollat på serien för att uttrycka er själva. The Vampire Diaries är inte ens i närheten till Fantasy som till exempel Fantastic Four kan komma.

 

Nu ska jag berätta att vampyrer inte finns darklight. Om vampyrer inte är fantasy vet jag inte vad fantasy isåfall skulle vara. Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

Nej, båda är 100% fantasy drama

Ja precis. Och om jag får citera dig "men de har två helt olika génres om man skall säga så."

 

Mumutio har rätt i att alla dessa amerikanska serier är precis lika kassa :(

 

Fantasy?

 

Tror ni inte kollat på serien för att uttrycka er själva. The Vampire Diaries är inte ens i närheten till Fantasy som till exempel Fantastic Four kan komma.

 

Nu ska jag berätta att vampyrer inte finns darklight. Om vampyrer inte är fantasy vet jag inte vad fantasy isåfall skulle vara.

 

....

 

Jag vet att vampyrer inte finns...

 

Men det är långt ifrån Fantasy i alla fall.

 

Du kan läsa mer om det i Wikipedia om du inte tror mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight
The Vampire Diaries is an American supernatural–fantasy horror television series developed by Kevin Williamson, based on the book series of the same name by L. J. Smith.

 

2010 tilldelades serien People's Choice Award för "Favourite New TV Drama".

 

...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

People's Choice Awards är inte ens värt att nämna, inte ens en jury som utser vinnaren, bara en massa miljoner Twilight fans som har röstat

Ja, okej.

 

Du har rätt, det är en Fantasy serie.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

The Vampire Diaries is an American supernatural–fantasy horror television series developed by Kevin Williamson, based on the book series of the same name by L. J. Smith.

 

Hahahaha, skrattade som fan där :D Tror han har insett nu iaf garanterat att det är en fantasy serie när hans egna källa sa emot honom :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

The Vampire Diaries is an American supernatural–fantasy horror television series developed by Kevin Williamson, based on the book series of the same name by L. J. Smith.

 

Hahahaha, skrattade som fan där :D Tror han har insett nu iaf garanterat att det är en fantasy serie när hans egna källa sa emot honom :D

 

Nej, inte visste jag att den källan var felaktig?

 

Så vad är det roliga med det?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

The Vampire Diaries is an American supernatural–fantasy horror television series developed by Kevin Williamson, based on the book series of the same name by L. J. Smith.

Hahahaha, skrattade som fan där :D Tror han har insett nu iaf garanterat att det är en fantasy serie när hans egna källa sa emot honom :D

 

Nej, inte visste jag att den källan var felaktig?

 

Så vad är det roliga med det?

 

Att han tog det från Wikipedia där du sa att vi skulle kolla om vi inte trodde dig.

 

Ontopic: Det finns inte mycket mer att diskutera om denna scen. Filmen är t.o.m borttagen från youtube.

Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...