Teozac Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Skrivet 28 Mars 2010 Hej! Jag har tänkt köpa en ny spel dator men vet inte vilken. Den måste köra BFbc2,wow, l4d2 och CoD:mw2 Alltså en stationär dator... Helst inte en HP ! Tack =) Citera
KalphiteQ Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Skrivet 28 Mars 2010 Ska du ha en speldator så rekommenderar jag dig att inte köpa en märkesdator, utan att istället köpa delar och montera ihop det, då du får mycket mer prestanda för dina stålar. Vad har du för budget till datorn? Har du mus, tangentbord, skärm som du behåller? Citera
Teozac Skrivet 28 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 28 Mars 2010 (redigerat) Okie *Noterar köpa delar* Budget måste vara nånstans 5000 bara =( har mus, inte tangent bord och ska kanske köpa en widescreen skärm edit; kom ihåg vilket tangent bord ja skulle köpa... Redigerat 28 Mars 2010 av Hypnotoad Citera
KalphiteQ Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Skrivet 28 Mars 2010 Okej, så 5000 för bara datorn? Tangentbord och skärm köper du vid sidan om? Citera
Teozac Skrivet 29 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2010 mm, men har nu bestämt vilken dator jag ska köpa, den har inget märke - i love google Citera
Ryssfemma Skrivet 4 April 2010 Rapport Skrivet 4 April 2010 (redigerat) mm, men har nu bestämt vilken dator jag ska köpa, den har inget märke - i love googleU know that google can lead you to be a victim for scammers? Redigerat 4 April 2010 av Ryssfemma Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.