5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 För helikopter: * Finns det baserapers så tar man ju självklart ut dem innan man gör annat. * Undvik att flyga lågt då fienden lättare kan träffa helikoptern. * Försök att alltid röra på dig och försök att flyga så snabbt som möjligt. För hovrar du eller flyger för sakta så är du en lätt måltavla. * Flyga tillbaka till basen eller landa på ett säkert ställe för att reparea den. * Som det skrevs tidigare. Ha alltid med en andra person. Denne är viktigtare än du tror. Skulle det vara så att du blir träffad och dör, då kan den andra personen byta plats och ta helikoptern i säkerhet. Mot helikopter: * Kör du stridsvagn och ser en helikopter som verkar slö och ofta hovra, skjut. Har du tur så träffar du. Ju mer du försöker, desto lättare blir det. Träffar man mitt på så räcker ett skott. (Jag har skjutit ner ett antal helikoptrar med stridsvagn) * Underskatta inte anti-air kulsprutorna. De utdelar mycket skada. Efter nya uppdateringen (har de kommit till PC?) så funkar aa;n skitbra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Är det mycket lätt för snipers att döda piloten i BC 2?nja.. beror mycket på vapen, skills, hastighet på flygfordon etc. men överlag säger jag nog nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg