Hoppa till innehåll

Gillar En Tjej


Rekommendera inlägg

Hej jag gillar men tjej i min klass men jg vågar inte riktigt säja de till henne.

Jag kan ju va me henne på rasterna och sånt men jag vågar inte fråga om hennes nr lr nått sånt, så ja gbehöver tips om hur jag kan få mer kontakt plzzzz svara!

MVH Cubone.

1. koncentrera dig lite mer på svenska lekitonerna.

 

2. fråga en av hennes vänner du kan lite på och henna att fråga din 'tjej' om hon gillar dig

 

3. lägg en lapp i hennes skåp/bänk

 

4. som alla andra, odla testiklar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Theshawty

vad menar du med att konsentrera mig mer på sv lektionerna?

Du stavar som en kratta.

 

Det summerar väl rätt bra hur det ligger till i ditt hjärnkontor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va modig fråga bara henne om en chans om du känner henne och om ni är kompisar.Jag frågade en gång men den jag frågade ville inte vara ihop.Blev lite ledsen men jag assepterade det började inte vara sur.först bli kompis med hon sen fråga om chans och du måste vara bered på att hon kan säga nej.Annars blir du ledsen och sårad.

Redigerat av ps3games
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och en annan brukar va me henne och två andra tjejer på rasterna så jag brukar titta på henne och så och ja ge ofta nära henne men hon reagerar inte :( så jag får väl bara säja det till henne lr fråga om henne nr.

Om du brukar vara med henne är det väl inte konstigt att fråga om hennes nr? Det går säkert kanon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, om du vill att hon ska "dras" mot dig så är det inte bara att vara lycklig som fasen mot henne och visa att allt med henne är perfekt. Tjejer är nyfikna och vill alltid få reda på allt de inte känner till. För att ge dig en bra uppfattning om vad jag menar så kan jag skriva nåt enkelt exempel. Tänk dig att du ser henne nån dag i skolan, du går fram till henne och du säger;

 

- Du verkar vara ganska så söt, men oftast så har jag svårt för söta tjejer.

- Varför?

- De flesta har inte någon personlighet, alla är likadana och har ingenting att ge.

 

Där har du hennes uppmärksamhet. Hur då? Det är ju überlätt, se det från hennes synvinkel hur hon tror du tänker. Hennes uppfattning vore väl "Han sa till mig att jag är söt! Men han sa också att många tjejer som jag inte har någon personlighet, kan han mena samma sak om mig? Den här killen måste jag veta mer om!". Kan det bli mycket svårare? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...