Hoppa till innehåll

Gillar En Tjej


Rekommendera inlägg

Hej jag gillar men tjej i min klass men jg vågar inte riktigt säja de till henne.

Jag kan ju va me henne på rasterna och sånt men jag vågar inte fråga om hennes nr lr nått sånt, så ja gbehöver tips om hur jag kan få mer kontakt plzzzz svara!

MVH Cubone.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej jag gillar men tjej i min klass men jg vågar inte riktigt säja de till henne.

Jag kan ju va me henne på rasterna och sånt men jag vågar inte fråga om hennes nr lr nått sånt, så ja gbehöver tips om hur jag kan få mer kontakt plzzzz svara!

MVH Cubone.

Du kan odla testiklar och fråga om hennes nummer?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

CHORDAZBA's inlägg täcker det hela ganska bra, egentligen.

Den bästa lösningen är att samla mod och fråga bara.

 

Fast i ditt fall vore det nog bra mycket bättre att vänta med sådant.

 

Oft: Kan man göra en mall så man slipper skriva samma sak i det eviga antalet trådar av den här sorten?

Redigerat av Simple
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag gillar men tjej i min klass men jg vågar inte riktigt säja de till henne.

Jag kan ju va me henne på rasterna och sånt men jag vågar inte fråga om hennes nr lr nått sånt, så ja gbehöver tips om hur jag kan få mer kontakt plzzzz svara!

MVH Cubone.

Step one: Approach your prey.

Step two: Make sure the prey doesnt spot you.

Step three: Pull out your hand sewn bag which you will kidnap her with.

Step four: WIN!!!!!!

Step five: Profit

 

Där haru epic guide till att skaffa tjej (A)

Nee men seriöst. Skaffa lite stake och fråga bara? DU kommer ingenvart annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stalker tips:

Om ni har facebook, kan du ju bli vän med henne där, kolla hennes profil information, oftast ser man mail adressen där, då kan du adda henne på MSN. Genom MSN är det mycket lättare att våga fråga om t.ex. mobil nummer eller liknande. Ett annat effektivt stalker tips som många använder sig av är att ta nummret ifrån en kompis som har hennes nummer, sedan smsa henne och när hon frågar vem, så säger du vem du är och så kan ni snacka på.

 

Och nej, jag använder inte dessa "tekniker" fast jag har erfarenhet av att andra har gjort så emot mig.

 

Kom på nu också att man kan snacka på facebook, så ifall du addar henne som vän där, och kan inte hitta hennes mail adress så kan du bara snacka där, och sedan där antingen fråga om msn eller mobil nummer. EASY AS THAT!

 

Fan vad jag låter som en äcklig stalker nu, haha oh well så länge grabben får lite lycka såååå... fast frågan är ju, har 12 åringar Facebook, hehe. Har inte ens tänkt tanken på att de har mobiler.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag gillar men tjej i min klass men jg vågar inte riktigt säja de till henne.

Jag kan ju va me henne på rasterna och sånt men jag vågar inte fråga om hennes nr lr nått sånt, så ja gbehöver tips om hur jag kan få mer kontakt plzzzz svara!

MVH Cubone.

Ge henne ett av dina favorit pokémon kort när du frågar om hennes nummer. Ett tips är att fråga om hon kan skriva det på baksidan av Pokémon kortet. Funkar för mig varje gång! :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lättast är bara om du samlar mod och säger vad du tkr om henne, jag kommer själv ihåg hur blyg man kunde vara i din ålder.

Men tro mig när du väl är lika gammal som mig så kommer du bara ångra dig för att du aldrig hade mod att säga vad du tyckte om henne, och visst kan det kännas pinsamt, men sånt är livet, ibland måste man bara våga ta chanser.

 

Sen så kanske du är lite rädd för vad din eller hennes kompisar ska säga om dom får höra vad du sagt åt henne, men bry dig inte om det,, de är ju trots allt ditt liv och det finns inget att skämmas över för något sånt, det är något som förtjänar ett stort PLUS istället

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och en annan brukar va me henne och två andra tjejer på rasterna så jag brukar titta på henne och så och ja ge ofta nära henne men hon reagerar inte :( så jag får väl bara säja det till henne lr fråga om henne nr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...