Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag behöver hjälp.

När man trycker på video så kommer det en skärm upp på högra sidan och vissar videon, fast jag gjorde det till en ''pop up'' och nu så kommer den aldrig upp!! HJÄLP!!!! :(

Som ni kanske har märkt så är jag en newb, så snälla lägg inte dumma kommenarer

Asså om jag typ öppnar en video, så hör jag ljudet, men videon vissas inte?

I en normal sv så är det en kvadrat och där vissas videon, jag har råkat kryssa den och nu vissas inte videon?

Skrivet

Jag behöver hjälp.

När man trycker på video så kommer det en skärm upp på högra sidan och vissar videon, fast jag gjorde det till en ''pop up'' och nu så kommer den aldrig upp!! HJÄLP!!!! :(

I en normal sv så är det en kvadrat och där vissas videon, jag har råkat kryssa den och nu vissas inte videon?

Lätt fixat, längst till vänster står det view tryck på de, sen windows layouts sedan default layouts.

klart

Skrivet

Jag behöver hjälp.

Lätt fixat, längst till vänster står det view tryck på de, sen windows layouts sedan default layouts.

klart

Tack så mycket xD!!!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...