rinosaur Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 känner nån till en sida där man kan förminska bilder till avatar-storlekar??? jag hittade en sån sida en gång sen dess borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalham Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 paint funkar väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 gör det? hur då du kan väl förklara för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Photoshop kan förminska på ett lätt sätt. Du kan ladda ner det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 mear du storleken i kb eller pixlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ziz Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 va gå in på www.google.se så höger klikar du på en bild så får du klika spara som bild men kom ihåg att skriva något där man ska skriva skriv nåt bra=D lycka till=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ziz Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 på bilder ska de va det måste du komma ihåg oki=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Det var inte det han frågade om, ziz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 gör det? hur då du kan väl förklara för mig! om du fixat en bild och lagt in den på paint så förminskar du den och spara sen genom att byta en liten grej längst nere på den lilla rutan som kommit upp när du vill spara och ändrar den från "24-bitars bitmapp" till "JPEG-format" och sparar sen. sen går du bara in på fuska.se, profil och sen avatar och trycker på knappen "bläddra" och letar upp bilden där du har sparat den och öppnar den och då har du den! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 tackar min gode vän det var bara det jag ville veta! :1_ke: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 varför gör ziz 2 inlägg varje gång :new_puppy_dog_eyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 på bilder ska de va det måste du komma ihåg oki=) ziz du spammar ju jätte mycket man får inte skriva två inlägg efter varandra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.