Gäst Sandkaka Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Du kan i paint minska bilden genom att gå in på bild i fältet ovan sen klicka på ändra storlek/snedställ och så väljer du storlek. Det var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 paint funkar väl? Gör det? Det är klart det gör men jag kan sen inte kopiera adressen! Ziz är avstängd ändå så ni behöver inte prata om det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 tackar min gode vän det var bara det jag ville veta! :1_ke: det var min syrra som lärde mig det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 hehehe... det var ju braa att kunna det iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.