laxan96 Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Nej, så är det inte med RAM minnena, de går i nästan alla fall att komma åt genom en liten lucka i botten på datorn. Så ja, du kommer kunna utöka minnet. Eller så sa han något om grafikkortet... Va? nee jag menade RAM minnet Är det någon som kan skicka en länk som visar var jag kan beställa de helst på inet :) Släng iväg ett mail till Inet och fråga, de kan sin sak. Word håller fullständigt med skicka ett mail till dom och skriv och fråga var ram minnerna sitter och om det är svårt att komma åt dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 1 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Nej, så är det inte med RAM minnena, de går i nästan alla fall att komma åt genom en liten lucka i botten på datorn. Så ja, du kommer kunna utöka minnet. Eller så sa han något om grafikkortet... Va? nee jag menade RAM minnet Är det någon som kan skicka en länk som visar var jag kan beställa de helst på inet :) Släng iväg ett mail till Inet och fråga, de kan sin sak. Okej ska göra de :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Nej, så är det inte med RAM minnena, de går i nästan alla fall att komma åt genom en liten lucka i botten på datorn. Så ja, du kommer kunna utöka minnet. Eller så sa han något om grafikkortet... Va? nee jag menade RAM minnet Är det någon som kan skicka en länk som visar var jag kan beställa de helst på inet :) Släng iväg ett mail till Inet och fråga, de kan sin sak. Okej ska göra de :) låter najzzz...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.