Hoppa till innehåll

Pvr Till Dator?

halopro96

Rekommendera inlägg

Jag gillar att filme när jag spelar och gör montage av de, men när jag filmar med Fraps blir det väldigt lågt FPS och laggar som f#n, Jag undrar om det finns HD PVR till dator??? asså så man filmar från skärmen och inte använder ett program.

vet att det finns till xbox 360 och ps3 då man pluggar in den i TV men finns det till dator?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aa, det finns, men det finns ingen anledning att köpa en extern inspelningsapparat till datorn, FRAPS är ett så mycket bättre val.

Det finns ingen apparatur som är specifik för datorn, dock.

Har hört att en Hauppauge HD-PVR skall fungera.

Redigerat av prophet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aa, det finns, men det finns ingen anledning att köpa en extern inspelningsapparat till datorn, FRAPS är ett så mycket bättre val.

Det finns ingen apparatur som är specifik för datorn, dock.

Har hört att en Hauppauge HD-PVR skall fungera.

När jag köar cod 4 så blir det 125 FPS sen när jag filmar blir det 40-60... Så därför vill jag kunna filma från skärmen ^^

var hittar man en sånn då???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är ingen expert, jag googlade eftersom du tydligen inte är mentalt duglig till att utföra en sådan uppgift. Det enda jag vet är att det är bara idiotiskt att spendera hundratals kronor på en externa inspelningsapparaturer när det finns gratisprogram som kan spela in i samma kvalité, utan någon större belastning på datorkomponenterna.

Google sökning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...