halopro96 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Jag gillar att filme när jag spelar och gör montage av de, men när jag filmar med Fraps blir det väldigt lågt FPS och laggar som f#n, Jag undrar om det finns HD PVR till dator??? asså så man filmar från skärmen och inte använder ett program. vet att det finns till xbox 360 och ps3 då man pluggar in den i TV men finns det till dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Om du får väldig låg FPS när du filmar med fraps så är det för att dina inställningar är dåliga eller/och att din dator är för dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 2 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Om du får väldig låg FPS när du filmar med fraps så är det för att dina inställningar är dåliga eller/och att din dator är för dålig.svar på frågan tack?? FInns det HD PVR till dator? Eller det kanske du inte vet -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 http://forums.sagetv.com/forums/showthread.php?t=33601 Det hittade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 (redigerat) Aa, det finns, men det finns ingen anledning att köpa en extern inspelningsapparat till datorn, FRAPS är ett så mycket bättre val. Det finns ingen apparatur som är specifik för datorn, dock. Har hört att en Hauppauge HD-PVR skall fungera. Redigerat 2 April 2010 av prophet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 2 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Aa, det finns, men det finns ingen anledning att köpa en extern inspelningsapparat till datorn, FRAPS är ett så mycket bättre val. Det finns ingen apparatur som är specifik för datorn, dock. Har hört att en Hauppauge HD-PVR skall fungera. När jag köar cod 4 så blir det 125 FPS sen när jag filmar blir det 40-60... Så därför vill jag kunna filma från skärmen ^^ var hittar man en sånn då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=359052 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 2 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Men den funkar ju inte i datorn-.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Jag ska linka den bästa sidan i världen för sånt här Bästa sidan i världen Prova hypercam, det ända dåliga med det är att det blir speedat av någon andledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Jag är ingen expert, jag googlade eftersom du tydligen inte är mentalt duglig till att utföra en sådan uppgift. Det enda jag vet är att det är bara idiotiskt att spendera hundratals kronor på en externa inspelningsapparaturer när det finns gratisprogram som kan spela in i samma kvalité, utan någon större belastning på datorkomponenterna. Google sökning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.