Yamio Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Yup! Hello. Har fastnat i en grotta igen. Spacial rift F15 Tack vare att jag var dum nog att ta med min Zubat för att träna den. Den använde alla mina reviver seeds (Den är lv 20). Och så hamnade man i ett monster hus förstås. Och så har jag precis köpt en key och en andra massa bra saker som jag inte vill förlora. Så snälla hjälp :) Lösenord: PWHK%3 6=RHKH 6R2YCJ R+9&K+ -8#+R3 %SRKC= Y=R6FH W#2KXK 7X41C5 Tack på förhand. Belöning får ni. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 kan nog hjälpa dig men inte före söndag/måndag srry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 4 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Okej, jag väntar x3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Srry min sparfil har raderats så jag kan inte hjälpa dig:( srry... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 petrify/escape orb????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Men han har ju dött redan, därför kan han inte använda en escape orb... *facepalms* Hoppas någon räddar dig snart, jag har inte kommit så långt i spelet. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Sveriges räddar team är dryga XD Väntar fortfarande =w= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 5 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Måste få upp tråden så folk inte glömmer. Vill inte spamma dock ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Testa gamefaqs istället, där finns det alltid folk. http://www.gamefaqs.com/boards/955859-poke...xplorers-of-sky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg