Michael1 Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Kan flera pokemon lära sig dracometereor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Se länk http://serebii.net/attackdex-dp/dracometeor.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Jag tror att han undrar om man kan använda Move Tutorn mer än en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 2 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Jag tror att han undrar om man kan använda Move Tutorn mer än en gång.Det är det jag menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonite8 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 (redigerat) Inte på samma spel, så jag tror nej. Redigerat 15 April 2010 av Dragonite8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EmeraldEevee Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Inte på samma spel, så jag tror nej.Man KAN använda move tutorn mer än en gång!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg