Trololololol Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 (redigerat) ... Redigerat 30 Oktober 2014 av Trololololol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Resonliga priser har bara lite ont om pengar just nu och jag ska spara till Skate 3, Mod Nation Racers och R.U.S.E! Kan det hända att du sänker nåt pris om man köper 2 spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 7 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Resonliga priser har bara lite ont om pengar just nu och jag ska spara till Skate 3, Mod Nation Racers och R.U.S.E! Kan det hända att du sänker nåt pris om man köper 2 spel?Kanske det, Vad är ditt bud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 De ja är intresserade av är Midnight Club LA och Motorstorm Pacific Rift! Kan jag få båda för nåt extra pris typ 300 kronor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Om du inte säljer Guitar Hero Aerosmith inplastad så bör du sälja den för 50 kronor, så mycket kostar den på game och om man vill ha den inplastad så kostar den 99 kronor på webhallen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.