Hoppa till innehåll

FUSK TILL RUBY OCH SAPPHIRE !


Fire Fox
 Dela

Rekommendera inlägg

Min kompis ringde mig om det här fusket. Gå till huset där man blir fotad ovanför slateport city. Ställ dig på stolen längst upp åt höger. Stå på den och tryck A på bordet från den stolen. Då kommer "TRICK MASTER" komma fram och prata klart med han . Gå upp till scrollen längst upp i huset . Tryck på A på den då kommer det stå att det är ett hål bakom scrollen då står det om du vill gå in i hålet tryck på yes då. När du är inne i hålet så ska du hitta ett litet scroll i den lilla "labyrinten" när du gjort det ska du gå längst upp åt höger i "labyrinten" och öppna dörren med koden . När du gått in i dörren ska du prata med "TRICK MASTER" som sitter på en stol i rummet då får du en rare candy . Fortsätt in i hålet så kommer du ut . Jag är medveten om förklaringsproblem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inget fusk!

 

Ibland gömmer han sej i bok hyllan i bland i blomster krukan och man får inte alltid rare candy bara en gång man får bara en sak en gång jag har klarat alla banor jag har fått hp up p up och massa annat!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för den förklaringen MegaMartin, det visste jag inte. Jag som trodde det var så att man fick en ny om man hade sina pokemon över en viss lv, men nu vetr jag bättre. Tack än en gång.

 

Jag har klarat honom alla ggr. På dom typ 4 1:a ggr så ser man en liten blink nånstans i rummet. Där är Trick Master. På dom andra ggr syns ingen, så då får man leta. !OBS! Han gömmer sig aldrig 2 ggr på samma ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...