Fruktnystan Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Såg första avsnittet, det roliga är att när man tycker att de är sk*t dåliga så säger jurun att de var jätte bra Kasst program,liksom allt annat på svt utom sporten :P Ack vår förtappade ungdom. :/ Sätt på kunskapskanalen någon gång emellanåt, okej? Intressanta grejer precis hela jävla tiden. Angående Jakten på Julia så har jag inte sett det, men eftersom jag starkt ogillar musikaler/musikalmusik som i allmänhet så känns det inte så himla hett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 22 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Sista avsnittet ikväll. 4 deltagare kvar. Hoppas på att Kristina tar hem segern :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Såg första avsnittet, det roliga är att när man tycker att de är sk*t dåliga så säger jurun att de var jätte bra Kasst program,liksom allt annat på svt utom sporten :P Ack vår förtappade ungdom. :/ Sätt på kunskapskanalen någon gång emellanåt, okej? Intressanta grejer precis hela jävla tiden. Angående Jakten på Julia så har jag inte sett det, men eftersom jag starkt ogillar musikaler/musikalmusik som i allmänhet så känns det inte så himla hett. Jag ser på kunskapskanalen och dicovery channel,ibland är det riktigt intressant! Tack för din fina kommentar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Jag såg lite på det... det var inte jättekul och betydde inte så mycket för mig men det var rätt okej. Och jag tyckte det var bra att Lisette vann :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.