DAWd Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Hej. nu har jag stött på ett problem med min mobil LG GW520! när man ska lyssna på musik så fryser bilden, jag kan inte hitta låtar. men när jag går in i musikmappen kan jag spela låtarna där ifrån. kan någon va snäll & hjälpa? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 3 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 ingen? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FusionPower Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 ingen? :o Testa göra en återställning av mobilsystemet. Alltid värt ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 3 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 prövat men de funka inte >< help :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 prövat men de funka inte >< help :( Den kanske behöver en mjukvaru-uppdatering? Eller så skrotar du fanskapet och köper en annan mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Det kan vara så om du har låtarna på minneskortet och det är skadat och mobilen då försöker läsa av från minneskortet så slutar det med att mobilen fryser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.