loopen Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 har man wifi om man har intenet i wiit Ja. Man kan faktiskt ha en kabel till Wiit, men då måste man köpa en mojäng till Wiit som kostar 3-400kr, och då har man inte WiFi. Undra vad som är det vanligaste? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne97 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 men då har jag wifi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonQueen Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Måste man ha wii för att få wiifi?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Byter shiny Teddiursa, Butterfree, Ponyta och Skarmory mot event-pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonQueen Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 :( Har i så fall inte wii... Jag har två shiny pokemon, Cyrus i level 63 (?) och Gyarados i level 30. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 :( Har i så fall inte wii... Jag har två shiny pokemon, Cyrus i level 63 (?) och Gyarados i level 30.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonQueen Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Obs!!! Jag menade Staraptor, he he... döpte den till det, men fråga mig inte varför :wacko: Men måste man ha wii.... oj, kanske kan läsa boken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 (redigerat) Kopierar det jag skrev förut I DENNA TRÅD: Du måste ha en trådlös router med WEP säkerhet eller en usb connector för att "få" wifi som ni kallar det... Så nej, du behöver inget wii... <_< Redigerat 3 Maj 2010 av Racoon14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonQueen Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Oj, he he... men vad är trådlös router?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Oj, he he... men vad är trådlös router?? Om du inte ens vet vad en router är, då pallar jag inte sitta och förklara för du kommer nog aldrig förstå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonQueen Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Vad är usb connector? Jag tror jag vet vad det är, men jag är inte 100% säker... *Känner sig som en nybörjare...* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Vad är usb connector? Jag tror jag vet vad det är, men jag är inte 100% säker... *Känner sig som en nybörjare...* Troll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg