KeeperofMee Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Eller så väntar du på Drömjobb och blir värsta GhostBustern XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Har du provat att flytta ut simmen och flytta in den igen? Vet inte om det funkar...fast testa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrPannkaka Skrivet 21 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Jag HAR Drömmjobb! och jag HAR börjat spela i den nya staden man får till drömjobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCullen Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 var kom den sidan upp. och du som vet så mycket om spöken,är dom farliga eller är dom som vanliga simar. en fråga till,vad görspökena när dom hopar in i föremål och skakar dom Nej, spökenm är inte farliga. Men de kan skrämma dina simar (H) De kan skrämma dina simar. Och.. de har tydligen kul :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 om det finns en gravsten eller urna på tomten så sälj Gravstenen eller uranan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 om det finns en gravsten eller urna på tomten så sälj Gravstenen eller uranan :PDet där funkar bäst men annars kan ju TS bara sluta vara vän med spöket också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrPannkaka Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 eller kan jag bjuda honom på ambrosia. mycket genialt :D :P :zzz: ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Ja skitsmart gör det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg