Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 köp det i butik, där bryr dom sig inte. dom får ju pengar för varan så wtf? :)När jag har försökt köpa på game eller onoff har de aldrig låtit mig köpa när det var för hög åldersgräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 wtf ofta :S det har aldrig ALDRIG hänt mig när jag köpt på gamestop osv. spel jag köpt va typ CSS och GTA SA för ca 3 år sen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Kommer ihåg när jag skulle köpa cs 1.6 på Game. Jag är ju ganska lång och så. (Jag)-Tjena har ni Counter-strike anthology inne? (Personal)-Aa, det har vi (Jag)Bra! (Personal)-Hur gammal är du? (Jag)16! (Personal)Ah, Bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 gäller att vara kylig haha xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Det är bara en rekommendation när det gäller åldrarna på spelen. Det är för att anvisa föräldrarna vad dem kan förvänta sig av spelet med alla symbolerna sen får dem en uppfattning. En 6 åring kan dra och köpa GTA men butikssäljarna har rätt och bestämma om dem vill sälja det. Köp aldrig på Onoff, Siba eller Elgiganten, där är det bara moralkärringar som står på kassan, ser dem 18+ Märket så tror dem att det är olagligt och sälja till minderåriga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 IDD, som Ryssfemma sade, det är bara en jävla moraltanter överallt. Internet eller EB-GAMES/GAME som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 IDD, som Ryssfemma sade, det är bara en jävla moraltanter överallt. Internet eller EB-GAMES/GAME som gäller. har int EB games bytt namn till Gamestop? det har dom iaf i karlstad :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 IDD, som Ryssfemma sade, det är bara en jävla moraltanter överallt. Internet eller EB-GAMES/GAME som gäller. har int EB games bytt namn till Gamestop? det har dom iaf i karlstad :S Gamestop köpte up Tradition EBGames ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Köpte MW2 på spelbutiken.se förut idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Mw2 sucks. Köp inte det! Om det inte låg genom steam skulle jag ge bort det! Kör Cod4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Mw2 sucks. Köp inte det! Om det inte låg genom steam skulle jag ge bort det! Kör Cod4! Du kanske ska ge en förklaring till varför du tycker det innan du uppmanar någon att inte köpa det. Vad är bättre med Cod4 ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 är mw2 genom steam? xD spelar inte mig någon roll har ju steam acc. själv måste man ju lägga vantarna på mw2 värkar grymmt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.