Kira1 Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 på slutet av sista bossen när man har besegrat honom för tredie gången´så blir det en litten film sen kommer det nån kubbe eller nåt och sen började bossen om så man fick besegra honom sista gången igen vad ska man göra för att förhindra att han gör om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 på slutet av sista bossen när man har besegrat honom för tredie gången´så blir det en litten film sen kommer det nån kubbe eller nåt och sen började bossen om så man fick besegra honom sista gången igen vad ska man göra för att förhindra att han gör omHmmmm får se om jag kommer ihåg när jag besegrade bossen så gjorde jag det om och om igen och sparade spelet när videon kom dock hade jag detta till PS3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 besegrade du honom aldrig så han dog en gång för alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 besegrade du honom aldrig så han dog en gång för allaJo 1 gång men jag försökte i evigheter, men du kan testa att spara under filmen det funkade för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 blir det inte så att filmen bara skippas då eller går det värgliken att spara under filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 blir det inte så att filmen bara skippas då eller går det värgliken att spara under filmerMinns inte exakt men jag sparade under filmen och då fortsatte filmen, kanske har fel var ett tag sen jag klarade spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 ok men mina minior är snart slut jag tror inte att dom kommer att klara sig så länge och man måste ha minior för att klara bossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 ok men mina minior är snart slut jag tror inte att dom kommer att klara sig så länge och man måste ha minior för att klara bossenHade runt 15 när jag besegrade den men testa att spara under videon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 jag har typ 4 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 jag har typ 4 kvarOj det var få, jo glömde att skriva min kompis klarade den med bara 5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 och jag glömde jag kan nog klara honom man förlorar ju inte miniorna dom hamnar bara i krugor om man mistar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 och jag glömde jag kan nog klara honom man förlorar ju inte miniorna dom hamnar bara i krugor om man mistar domJapp! Lycka till med bossen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.