pontaxxr Skrivet 4 April 2010 Rapport Skrivet 4 April 2010 hej om ni vill ha en voddler invite PMa mig har ca 4 st kvar.. ges mot FM eller först till kvarn... ;)
Gäst BillieJean Skrivet 5 April 2010 Rapport Skrivet 5 April 2010 (redigerat) hej om ni vill ha en voddler invite PMa mig har ca 4 st kvar.. ges mot FM eller först till kvarn... ;) Hehe man kan få gratis invites på Voddlers hemsida. Jag reggade mig där i förra veckan och fick en invite dagen efter. Redigerat 5 April 2010 av BillieJean
prophet Skrivet 5 April 2010 Rapport Skrivet 5 April 2010 (redigerat) Tar gärna en invite. Har 200FM som du kan få. Redigerat 5 April 2010 av prophet
pontaxxr Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Skrivet 5 April 2010 Tar gärna en invite. Har 200FM som du kan få. OKEJ vad har du för mail adress då ? hej om ni vill ha en voddler invite PMa mig har ca 4 st kvar.. ges mot FM eller först till kvarn... ;) Hehe man kan få gratis invites på Voddlers hemsida. Jag reggade mig där i förra veckan och fick en invite dagen efter. mm tror dom ger ut några varanan månad så det är ett tag nu till nästa
Rekommendera inlägg