99z Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 hej,jo jag har länge letat efter detta.Ni vet när man skriva sitt password på till exempel Runescape så kommer det sånna där stjärnor eller hur och då vill jag ha det liksom på word eller nåt.det är inget viktigt jag vill ha det för tycker bara det är kul SNÄLLA SVARA OM NI VET HUR MAN GÖR Ps.NO COMENTS OF MY AGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Så, om jag har förstått detta rätt. Vill du ha de där runda cirklarna som kommer när man skriver in sitt lösenord i Runescape skrivbara i word? Ctrl + c? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 shift + ' = * Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 eh var ska jag göra det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 .. Markers cirklarna, ctrl +c, gå in på word, ctrl + v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 aha nu fattar thx för svaren eller vänta nu nä jag fatta inte riktigt va menar ru me "Ctrl+c" och "Ctrl+c"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 aha nu fattar thx för svaren eller vänta nu nä jag fatta inte riktigt va menar ru me "Ctrl+c" och "Ctrl+c"? Bara klicka på gånger-tecknet i högra nummer-setet. Du vet, där num-lock finns. Bredvid / så finns *. Fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 jag fattar men jag har en liten laptop så det finns inget högra nummerset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 (redigerat) Det fungerar inte att kopiera lösenordet från RuneScape, när du skriver in så ser du bara tecknet ●. Kopierar du dem och klistrar in i Word så får du bara tomma (●). Redigerat 5 April 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 okej men thx för alla svar men asså det blev lite konstigt för jag skrev från början att jag vill att på word så ska det bli såna där tecken som till exempel finns när man ska skriva in sitt password på runescape så igentligen har det inget att göra med runescape alls erkänner att jag var grymt otydlig i början av tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 okej men thx för alla svar men asså det blev lite konstigt för jag skrev från början att jag vill att på word så ska det bli såna där tecken som till exempel finns när man ska skriva in sitt password på runescape så igentligen har det inget att göra med runescape alls erkänner att jag var grymt otydlig i början av tråden Så du vill bara ha tecknet som dyker upp när man skriver ett lösenord? Här har du: ● Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 n' jag menar att det ska komma ett s[nt tecken n'r jag skriver siffror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.