Hoppa till innehåll

Läs Snälla Detta!


99z
 Dela

Rekommendera inlägg

hej,jo jag har länge letat efter detta.Ni vet när man skriva sitt password på till exempel Runescape så kommer det sånna där stjärnor eller hur och då vill jag ha det liksom på word eller nåt.det är inget viktigt jag vill ha det för tycker bara det är kul SNÄLLA SVARA OM NI VET HUR MAN GÖR

Ps.NO COMENTS OF MY AGE

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonaldDuckk

Så, om jag har förstått detta rätt. Vill du ha de där runda cirklarna som kommer när man skriver in sitt lösenord i Runescape skrivbara i word?

Ctrl + c? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BillieJean

aha nu fattar thx för svaren

 

 

eller vänta nu nä jag fatta inte riktigt va menar ru me "Ctrl+c" och "Ctrl+c"?

Bara klicka på gånger-tecknet i högra nummer-setet.

Du vet, där num-lock finns. Bredvid / så finns *.

Fattar du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej men thx för alla svar

 

men asså det blev lite konstigt för jag skrev från början att jag vill att på word så ska det bli såna där tecken som till exempel finns när man ska skriva in sitt password på runescape så igentligen har det inget att göra med runescape alls

 

erkänner att jag var grymt otydlig i början av tråden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej men thx för alla svar

 

men asså det blev lite konstigt för jag skrev från början att jag vill att på word så ska det bli såna där tecken som till exempel finns när man ska skriva in sitt password på runescape så igentligen har det inget att göra med runescape alls

 

erkänner att jag var grymt otydlig i början av tråden

Så du vill bara ha tecknet som dyker upp när man skriver ett lösenord? Här har du: ●
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...