kratzz17 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 av mage och warlock -- vilken av dem är bäst vad som gäller dps? skriv gärna även olika spec t.ex frost mage äger affliction warlick men destruction warlock är bättre än fire mage som ett exempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Mage är astråkiga i DPS. Som arcane (Som är bäst) är det 1112111211121112 dock gör dom sick DPS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Mage är astråkiga i DPS. Som arcane (Som är bäst) är det 1112111211121112 dock gör dom sick DPSArcane är inte bäst >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Om inte jag har fel så är Fire Mage den bästa DPS speccen? Men jag spelade bara WoW i en månad så jag vet inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Tycker hunter och warlock.. Spelar man bra på dom så får man en fet dps... Bra gearade mage oftast arcane brukar vara rätt så najs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 http://www.worldoflogs.com/rankings/player...urfang/25H/dps/ FAJER MAGE GOGO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 http://www.worldoflogs.com/rankings/player...urfang/25H/dps/ FAJER MAGE GOGO Living bomb :( Eller ja, jag har ju inte spelat mage så, jag vet inte om 'no aoe' gäller för living bomb också. Iallafall, enligt mig är warlock roligast av dom två, kanske för att jag spelar hunter och gillar pets. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Mellan Warlock och Mage är Warlock generellt bättre, som affliction (om man har sjuka gear) eller som Demo. Åtmiståne bland de topguilder som finns på vår realm + i pugs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 (redigerat) Jo, fast enligt mig är det nog lättast som arcane mage att nå hög dps. Då det inte har något med vilken som kan göra högst. Redigerat 12 Juni 2010 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackie Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Mellan Warlock och Mage är Warlock generellt bättre, som affliction (om man har sjuka gear) eller som Demo. Åtmiståne bland de topguilder som finns på vår realm + i pugs. Kikade nyss lite på World logs över dps. Blev ganska förvånad... Fire mage verkar vara de som gör bäst dps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg