ImbazFuhrer Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Tjena, jag har ett fel på mitt PS Home, varje gång jag startar upp det får jag ett meddelande: ERROR ** NO LOCALISATION POOL (for connection) Så har det varit i en vecka snart, jag tänkte på att ominstallera det men jag undrar om all sparad data försvinner då? För jag har en del kläder som är betalda med pengar som jag INTE vill förlora bara för en ominstallation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Jag tror nog att alla kläder raderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 är det inte samma sak som ps store då att man kan ladda ner allt en gång till? (5 gånger) jag är inte säker men kan ju alltid vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Man kan ladda ner kläderna igen tror jag. Men om du är osäker så ominstallera inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.