Hoppa till innehåll

Cs Server


Gäst jeppedoli
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst jeppedoli

Hej. Jag har en vanlig cs server på min dator som jag skulle vilja lägga ut på mitt webbhotell så den är online hela tiden. Cs servern ligger i en mapp som heter " HLDS " se bild http://img243.imageshack.us/img243/4369/tja.png . Och ska jag bara lägga ut den på min ftp eller?

 

Hur lägger jag ut den på mitt webbhotell?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att Googla först.

Google är inte den platsen han sökte hjälp på, platsen han sökte hjälp på heter www.fuska.se svårt och förstå?

Hur vet du att han inte har provat? Hur vet du att han vet vad för sökformulär han ska använda?

Han sökte efter hjälp på fuska.se och meningen med det här forumet är att folk ska hjälpa varandra med ens behov, annars kan sidan lika gärna gå ner om folk hela tiden ska komma upp med "Googla ffs".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej. Jag har en vanlig cs server på min dator som jag skulle vilja lägga ut på mitt webbhotell så den är online hela tiden. Cs servern ligger i en mapp som heter " HLDS " se bild http://img243.imageshack.us/img243/4369/tja.png . Och ska jag bara lägga ut den på min ftp eller?

 

Hur lägger jag ut den på mitt webbhotell?

Du kan inte göra så.

 

Har du däremot köpt eller hyrt en VPS där du sedan har hostat din sida så går det. Då lägger du över filerna, går in på din VPS ifrån din egen dator och sätter på servern. Svårare än så är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Testa att Googla först.

Jag söker alltid innan jag gör ett nytt ämne´. Jag är ingen P12 som inte bryr sig.

 

Varför skulle en P12:a inte bry sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...