Proccito Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Tjenare allihopa det är så att jag har blivit av med alla mina map packs i CoD:WaW så jag undrar om jag kan ladda ner alla dom map packsen igen utan att det kostar nått? tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Ja, det går! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 (redigerat) Ja, det går! yesskönt tackar :) Och genast möts mman av ett nytt problem "This service is not available in your country/region" Nån som vet? Redigerat 6 April 2010 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dagoli Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Kan bero på att man inte kan ladda ner den i den (region) som du valde? Bara en gissning? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 (redigerat) lås tråden det löste sig :) Redigerat 6 April 2010 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Japp det kan man! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Lås tråden! BTW det står på psn att man kan så denna tråd är lite halvt onödig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Lås tråden! BTW det står på psn att man kan så denna tråd är lite halvt onödig! så dum jag är visste inte det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Låst på trådskaparens begäran. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg