ZeRoZ Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 (redigerat) Min första sida är en stream sida jag vet att layouten inte är den snyggaste men det är min första sida http://highqmovies.110mb.com/index.html Har några frågot också: Hur sätter man reklam brevid sidan? på tradedoubler vet nån om det finns en annonsör som ger pengar för klick på doms sida isåfall villken annonsör? Redigerat 8 April 2010 av ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Min första sida är en stream sida jag vet att layouten inte är den snyggaste men det är min första sida http://highqmovies.110mb.com/index.html Har några frågot också: Hur sätter man reklam brevid sidan? på tradedoubler vet nån om det finns en annonsör som ger pengar för klick på doms sida isåfall villken annonsör? Knapp rutan med About Us Movies osv har för stora knappar, inga mellanrum mellan "klick"rutorna. Förminska rutan man klickar på runt 5px utanför texten. Sen är hela ramen runt boxen med knapparna större än Logo boxens ramlinje. Samt att man inte vet vad HD movies är eller vad sidan handlar om. + Att man inte kommer tillbaka till News på något sätt :P "We are in the process of adding movies and series if you have something you can go to contact us and where there is a form where you can write whatever you want." För lång mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 HD movies? hahahahahahahaha vilket jävka skämt Alice i underlandet va ju för fan Screenad för fan :S:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 8 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Min första sida var lite snäll :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Lite grammatik skulle inte sitta alls fel, likaså skiljetecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 8 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Okej ska fixa senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Du vet att det du gör är olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Du vet att det du gör är olagligt?Tror också han kommer slå igenom stort och bli stämd på flera miljoner! .. Eller vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Du vet att det du gör är olagligt?Tror också han kommer slå igenom stort och bli stämd på flera miljoner! .. Eller vänta. Ja men, Han kan ändå ha otur och bli upptäckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Du vet att det du gör är olagligt? Tror också han kommer slå igenom stort och bli stämd på flera miljoner! .. Eller vänta. Ja men, Han kan ändå ha otur och bli upptäckt. Vad är det olagliga med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 8 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Det är stream den ligger inte på min server så? its legaly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 det borde ju inte vara olagligt. finns ju folk som lägger upp hella filmer vast klippta efter en visst tid på you tube. sen tar man bara på part 2 tex så fortsätter ju filmen :P om någon fatta vad jag menade :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.